Privacybeleid

Jouw privacy

Wie zijn we

Wij zijn Stichting de Tent: Thijs Borsboom en Jord Siemerink.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Ticket-afhandeling

Stichting de Tent verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt tijdens het aanschaffen van een ticket. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij kunnen verwerken omdat je ze zelf met ons deelt:

• Voor- en achternaam
  • Geslacht
  • E-mailadres
  • Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch

Verder verwerken we het volgende digitale gedrag om je op de hoogte te houden rondom de tickets die je gekocht hebt:

• Gegevens over jouw activiteiten op onze website
  • Gegevens over onze nieuwsbrieven, zoals openingen en kliks op artikelen ten behoeve van analyses en het verbeteren van onze nieuwsbrieven.

Fotografie en andere media

Tijdens de evenementen kunnen foto’s en video’s gemaakt worden. Hierdoor kun je herkenbaar vastgelegd worden. Je kunt bij de evenementen aangeven dat je liever niet vastgelegd wordt. Bij het deelnemen aan de evenementen geef je toestemming dat wij de foto’s gebruiken mogen voor promotionele doeleinden.

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten op de site, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Een geanonimiseerde string, gemaakt op basis van je e-mailadres (dit wordt ook een hash genoemd) kan worden gestuurd naar de Gravatar service indien je dit gebruikt. De privacybeleidspagina kun je hier vinden: https://automattic.com/privacy/. Nadat je reactie is goedgekeurd, is je profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van je reactie.

Media

Als je een geregistreerde gebruiker bent en afbeeldingen naar de site upload, moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Contactformulieren

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Met wie we jouw gegevens delen

De volgende bedrijven kunnen selecte persoonsgegevens ontvangen door gebruik te maken van onze website, services of door onze evenementen te bezoeken

• Studio Angelineau – lees hun privacybeleid
  • Ik ben aanwezig – lees hun privacybeleid HIER
  • Google – onze mailprovider – lees hun privacybeleid HIER
  • MailChimp – ons mailprogramma – lees hun privacybeleid HIER
  • Hostnet – opslag van website – lees hun privacybeleid HIER
  • Facebook (incl Instagram) – lees hun privacybeleid HIER

Hoe lang we jouw gegevens bewaren

Welke rechten je hebt over je gegevens

Je kan verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw gegevens naartoe sturen

Mogelijk worden reacties van bezoekers gecontroleerd via een geautomatiseerde spamdetectie service.

Jouw contactinformatie

Aanvullende informatie

Hoe we jouw gegevens beschermen

Welke datalek procedures we geïmplementeerd hebben